رویدادها

قرعه‌کشی «طلا ببرید» برای خریداران

قرعه‌کشی «طلا ببرید» برای خریداران

با خرید هر یک از لوازم خانه و آشپزخانه در قرعه‌کشی طلا ببرید خانه سام شرکت کنید.
در این دوره از جشنواره فروش خانه سام که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است می‌توانید به ازای حداقل 500 هزار تومان خرید از شعب حضوری یا فروشگاه اینترنتی sam-home.com در قرعه‌کشی ماهانه طلا ببرید (هر ماه ۲۵ برنده، مجموعا در انتهای جشنواره ۱۰۰ برنده) شرکت کنید. در این دوره از قرعه‌کشی ویژه خانه سام محدودیتی برای نوع یا تعداد کالاهای خریداری شده وجود ندارد و خریداران محترم صرفا براساس مبلغ نهایی فاکتور تسویه شده خود، در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد. همچنین به منظور افزایش احتمال برنده شدن خریداران محترم هر 500 هزار تومان یک شانس در قرعه‌کشی لحاظ شده و با بالا رفتن رقم نهایی خرید، احتمال برنده شدن افزایش می‌یابد.

شناسه شرکت در قرعه‌کشی شماره‌ی موبایل ثبت شده در فاکتور خرید است و در صورت برنده شدن، هدیه به مالک شماره‌ی موبایل (پس از تطبیق با کارت ملی و مشخصات ثبت شده در فاکتور) تعلق می‌گیرد. به همین دلیل الزامی‌ست خریداران محترم در هنگام ثبت فاکتور مشخصات صحیح خود را اعلام فرمایند تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود. بدیهی‌ست در صورت باطل شدن فاکتور خرید و یا مرجوع کردن کالا به هر دلیل، نام خریدار از لیست قرعه‌کشی خارج شده و حتی در صورت برنده شدن امکان ارائه‌ی هدیه وجود ندارد.
قرعه‌کشی «طلا ببرید» به صورت ماهیانه برگزار شده و به‌صورت زنده (با اعلام قبلی) از صفحه‌ی اینستاگرام خانه سام به نشانی samhome.official قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به توضیح است خانه سام به‌عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانه و آشپزخانه در حال حاضر با دارا بودن هفت شعبه حضوری در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان و همچنین فروشگاه اینترنتی sam-home.com امکان خرید مطمئن و آسان تمام لوازم خانه را با قیمت واقعی و گارانتی رسمی (در صورت وجود) برای مراجعان و خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است. همچنین به زودی در زمستان ۱۴۰۰ هشتمین شعبه خانه سام نیز در منطقه تهرانپارس افتتاح می‌شود تا ساکنان محترم شرق تهران نیز امکان خرید آسان ملزومات خانه را در اختیار داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قوانین و شرایط شرکت در قرعه‌کشی طلا ببرید به این صفحه مراجعه کرده و یا در ساعات اداری با تلفن 26702670-021 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *