رویدادها

هشتمین شعبه خانه سام در تهرانپارس

خانه سام تهرانپارس

هشتمین شعبه خانه سام در فلکه اول تهرانپارس افتتاح شد.

این فروشگاه که در یکی از پرترددترین و بهترین نقاط منطقه تهرانپارس با دسترسی عالی از نقاط مختلف شهر واقع شده است، در فضایی مدرن و وسیع امکان خرید مطمئن و آسان تمام لوازم خانه و آشپزخانه را برای ساکنان محترم شرق تهران فراهم می‌کند. شعبه تهرانپارس خانه سام که پس از شعبه‌های پاسداران، صادقیه، قلهک و اندرزگو، پنجمین شعبه در شهر تهران به شمار می‌رود همچون دیگر شعبه‌های حضوری خانه سام، لوازم خانگی را در گروه‌های کالایی ظروف غذاخوری، کادویی و دکوری، لوازم آشپزی، کالای خواب و حمام و همچنین لوازم کودک و اسباب‌بازی در دسترس مراجعان محترم قرار داده است. این فروشگاه در مساحتی نزدیک به ۲۰۰۰ متر مربع و در سه طبقه به همراه پارکینگ اختصاصی برای مشتریان براساس به‌روزترین استانداردهای فضاهای تجاری طراحی شده تا نهایت آرامش و لذت در خرید را برای مشتریان فراهم کند.

لازم به توضیح است خانه سام در طول حیات خود موفق شده است با گسترش شعب حضوری در نقاط پرتردد و اصلی شهرهای تهران، مشهد و اصفهان و همچنین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی SAM-HOME.COM با امکان ارسال سریع کالا به سراسر کشور، دسترسی یکجا به تمام لوازم خانه و آشپزخانه را با قیمت واقعی و اطمینان از سلامت و اصالت، برای تمام هم‌میهنان عزیز فراهم کند. استقبال خریداران گرامی از این سبک تازه و مدرن در خرده‌فروشی ملزومات خانه و آشپزخانه، نه تنها گسترش و افزایش شعب خانه سام در نقاط مختلف کشور را فراهم کرده که موجب همراهی و حمایت تولیدکنندگان کالاهای خانگی شده و رونق تولید و عرضه را در این بازار به ارمغان آورده است.

خانه سام شعبه تهرانپارس در فلکه اول تهرانپارس، نبش خیابان رمضانی (۱۵۰ غربی) واقع شده و همچون دیگر شعب حضوری خانه سام در تمام روزهای هفته پذیرای مراجعان محترم است. خریداران گرامی جهت تماس مستقیم با این شعبه می‌توانند با تلفن‌های ۷۶۷۰۲۸۹۷ و ۷۶۷۰۰۹۲۱ تماس حاصل نمایند.
+ جهت مشاهده نشانی، تلفن تماس و ساعات کار شعب حضوری خانه سام به این صفحه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *