رویدادها

خرید اقساطی لوازم خانگی با تارا 360

خرید اقساطی جهیزیه از طریق تارا 360

امکان خرید اعتباری جهیزیه و لوازم خانگی بدون نیاز به ضامن و بدون پرداخت سود در فروشگاه اینترنتی خانه سام برای اعضای تارا فراهم شد.

در این شیوه خرید که با همکاری سامانه خرید اعتباری تارا در فروشگاه اینترنتی SAM-HOME.COM ممکن شده است، اعضای محترم این شبکه اعتباری می‌توانند با استفاده از اعتبار خود، نسبت به خرید  و تسویه حساب در سایت اقدام کرده و سپس مطابق با قوانین تعریف شده برای بازپرداخت در تارا، به تعهدات خود عمل کنند. لازم به توضیح است عضویت در سرویس اعتباری تارا برای تمامی هم‌میهنان گرامی فراهم شده و علاوه بر آن، کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز می‌توانند در یک توافق دو جانبه با این مجموعه نسبت به اخذ اعتبار و خرید قسطی لوازم خانه و آشپزخانه اقدام کنند. عضویت در تارا بسیار آسان بوده و تنها کافی‌ست با استفاده از کارت ملی هوشمند و سیم کارت به نام متقاضی ثبت‌نام انجام شود.
مرحله اول: عضویت در تارا

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از خانه سام لازم است در ابتدا مراحل عضویت در تارا را تکمیل کنید. به این منظور لازم است به سایت TARA360 مراجعه کرده و پس از دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند، مطابق با توضیحات داده شده پیش روید. در این سامانه اخذ اعتبار خرید تا ۵ میلیون تومان بدون نیاز به ضمانت و وثیقه پیش‌بینی شده و در صورت بازپرداخت منظم و در موعد مقرر هیچ‌گونه سود و کارمزد از خریدار اخذ نمی‌شود.
مراحل عضویت، ثبت‌نام و اخذ اعتبار به‌طور کامل توسط تارا انجام شده و خانه سام دخالتی در این روند ندارد.

مرحله دوم: ثبت سفارش در خانه سام

پس از تکمیل مراحل عضویت واعتبارسنجی در تارا و دریافت اعتبار، می‌توانید لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه را در سایت خانه سام انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. به دلیل فروش حضوری همزمان در شعب، ابتدا کالاهای موردنظر شما از نظر موجودی و سلامت بررسی شده و سپس درگاه پرداخت برای‌تان فعال می‌شود. این مرحله به‌طور معمول ظرف دو ساعت کاری انجام می‌شود و در روزهای تعطیل و آخر هفته ممکن است نهایتا تا ۲۴ ساعت به طور انجامد.

مرحله سوم: پرداخت و تکمیل سفارش

پس از دریافت پیامک تایید سفارش می‌توانید با مراجعه به نشانی pay.sam-home.ir سفارش‌های خود را مشاهده کرده و گزینه‌ی پرداخت سفارش موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه‌ی پرداخت درگاه‌های پرداخت نقدی و اعتباری برای شما نمایش داده می‌شود. برای خرید قسطی گزینه‌ی تارا را انتخاب کرده و با ورود شماره تلفن همراهی که برای ثبت‌نام در تارا استفاده کرده‌اید، به درگاه آن وارد شده و سفارش خود را تسویه کنید. هزینه‌ی خرید در دو قسط و در طی دو ماه از شما اخذ می‌شود.

مرحله چهارم: دریافت کالا

پس از نهایی شدن پرداخت، پیامک تاییدیه برای شما ارسال شده و کالاها مطابق با توضیحات درج شده در صفحه‌ی قوانین ارسال کالا تحویل می‌شود

میزان اعتبار تخصیص یافته به هر کاربر و شیوه بازپرداخت آن براساس قوانین و شرایط عضویت تارا و توسط این سامانه مشخص شده و خانه سام دخالتی در آن ندارد. همچنین امکان پرداخت بخشی از خرید به شکل اعتباری و مابقی به صورت نقدی وجود نداشته و خریداران می‌توانند صرفا یکی از این روش‌ها را برای تسویه خرید خود انتخاب کنند. همچنین لازم به یادآوری‌ست که خرید اقساطی با استفاده از تارا در حال حاضر صرفا برای خریداران اینترنتی از سایت SAM-HOME.COM در دسترس قرار گرفته و امکان استفاده از آن در شعب حضوری خانه سام وجود ندارد.

خریداران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های مورد نیاز می‌توانند در ساعت اداری (شنبه تا چهارشنبه / ۹ تا ۱۷) با تلفن ۲۶۷۰۲۶۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

7 دیدگاه در “خرید اقساطی لوازم خانگی با تارا 360

  1. اکبر گفت:

    سلام من نفهمیدم اخه با۵ تومن جهیزیه؟!!!!!

    1. Armita Bashkar گفت:

      سلام و وقت بخیر
      باخرید اقساطی تارا به صورت قسطی

      1. شهرام پناهی گفت:

        آخه بعداز چندین ماه استفاده از تارا چرا اعتبار اضافه نمی شود.وهمان پانصدهزارنومام است آخه باپانصدتومان چی قسطی بخریم

        1. Armita Bashkar گفت:

          سلام و وقت بخیر
          لطفا با مجموعه تارا تماس حاصل فرمایید.

    2. mehrdadpirestani گفت:

      من تا حالا هیچ وامی نگرفتم ولی هی تماس میگیری میگی قسمت شما عقب افتاده هرچی به پشتیبان تماس میگیرم جواب نمی‌دن

      1. Armita Bashkar گفت:

        سلام و وقت بخیر
        از طرف مجموعه ما با کسی بابت قسط تماس گرفته ندشه است

  2. ناشناس گفت:

    اگر اعتبار تارا بیشتر می‌شد خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *