رویدادها

خرید قسطی لوازم خانه و آشپزخانه با اسنپ‌پی

خرید لوازم خانه و آشپزخانه با اسنپ پی

 

امکان خرید اعتباری تمام لوازم خانه و آشپزخانه به صورت قسطی بدون نیاز به ضامن در فروشگاه اینترنتی خانه سام فراهم شد.

در این شیوه تازه خرید که با همکاری اسنپ‌پی در SAM-HOME.COM ممکن شده است، خریداران محترم می‌توانند با استفاده از اعتبار خود در اسنپ پی، نسبت به تسویه حساب در سایت اقدام کرده و سپس در طی چهار ماه براساس ساز و کار تعریف شده در این سامانه، بدون پرداخت هیچ‌گونه سود به تعهدات خود عمل کنند. لازم به توضیح است سرویس اعتباری اسنپ‌پی، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به کاربر تعلق می‌گیرد که می‌تواند از اعتبار خود برای پرداخت خریدهای خود بدون داشتن موجودی استفاده کند. براساس توافق مشترک میان خانه سام و اسنپ، از این پس خریداران می‌توانند سفارش‌های اینترنتی خود در سایت SAM-HOME.COM را با استفاده از این اعتبار تسویه کنند.

راهنمای خرید اعتباری با اسنپ‌پی

مرحله اول: عضویت در اسنپ‌پی

برای خرید اقساطی از سایت خانه سام لازم است در ابتدا مراحل عضویت در اسنپ‌پی را تکمیل کنید. به این منظور لازم است به سایت SNAPPPAY مراجعه کرده و بر روی دکمه‌ی ثبت‌نام کلیک کنید. مراحل را مطابق توضیحات ارائه شده طی کنید تا عضویت و ثبت‌نام شما تکمیل شود.
مراحل عضویت، ثبت‌نام و اخذ اعتبار به‌طور کامل توسط اسنپ‌پی انجام شده و خانه سام دخالتی در این روند ندارد

مرحله دوم: ثبت سفارش در خانه سام

پس از تکمیل مراحل عضویت در اسنپ‌پی و دریافت اعتبار، می‌توانید لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه‌تان را در سایت خانه سام انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. چون فروش حضوری همزمان در شعب نیز در جریان است ابتدا کالاهای موردنظر شما از نظر موجودی و سلامت بررسی شده و سپس درگاه پرداخت برای‌تان فعال می‌شود. این مرحله به‌طور معمول ظرف دو ساعت کاری انجام می‌شود و در روزهای تعطیل و آخر هفته ممکن است نهایتا تا ۲۴ ساعت به طور انجامد.

مرحله سوم: پرداخت و تکمیل سفارش

پس از دریافت پیامک تایید سفارش می‌توانید با مراجعه به نشانی pay.sam-home.ir سفارش‌های خود را مشاهده کرده و گزینه‌ی پرداخت سفارش موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه‌ی پرداخت درگاه‌های پرداخت نقدی و اعتباری برای شما نمایش داده می‌شود. برای خرید قسطی گزینه‌ی اسنپ‌پی را انتخاب کرده و با ورود به درگاه آن، سفارش خود را تسویه کنید. هزینه‌ی خرید در چهار قسط و بدون سود از شما اخذ می‌شود.

مرحله چهارم: دریافت کالا

پس از نهایی شدن پرداخت، پیامک تاییدیه برای شما ارسال شده و کالاها مطابق با توضیحات درج شده در صفحه‌ی قوانین ارسال کالا تحویل می‌شود.

میزان اعتبار تخصیص یافته به هر کاربر و شیوه بازپرداخت آن براساس قوانین و شرایط عضویت اسنپ‌پی و توسط این سامانه مشخص شده و خانه سام دخالتی در آن ندارد. همچنین امکان پرداخت بخشی از خرید به شکل اعتباری و مابقی به صورت نقدی وجود نداشته و خریداران می‌توانند صرفا یکی از این روش‌ها را برای تسویه خرید خود انتخاب کنند. همچنین لازم به یادآوری‌ست که خرید اقساطی با استفاده از اسنپ‌پی صرفا برای خریداران اینترنتی از سایت SAM-HOME.COM در دسترس قرار گرفته و امکان استفاده از آن در شعب حضوری خانه سام وجود ندارد.

خریداران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های مورد نیاز می‌توانند در ساعت اداری (شنبه تا چهارشنبه / ۹ تا ۱۷) با تلفن ۲۶۷۰۲۶۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *