رویدادها

مبلغ خرید به حساب‌تان بازمی‌گردد!

مبلغ خرید به حساب‌تان برمی‌گردد!

با همکاری‌های درگاه‌های پرداخت حضوری و اینترنتی، بخشی از مبلغ خریدتان در خانه سام به حساب‌تان بازمی‌گردد!

خریداران لوازم خانه و آشپزخانه در شعب حضوری و فروشگاه اینترنتی خانه سام این امکان را دارند تا پس از خرید، درصدی از مبلغ خریدشان به شکل آنی به حساب بانکی‌شان عودت داده شود. این امکان ویژه و منحصربه‌فرد که برای اولین در خانه سام به اجرا درآمده است به خریداران این فرصت را می‌دهد تا بدون توجه به میزان و نوع خریدشان، همواره از تخفیف ویژه و اختصاصی بهره‌مند شوند. این ویژگی جدید که در تمامی شعب حضوری خانه سام فراهم شده است در حال حاضر برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان (تاپیا) به‌صورت تخفیف در خرید، و برای اعضای سایت تخفیفان و دارندگان کارت بلوبانک به شکل عودت وجه آنی پس از خرید فعال شده است.
اعضای هر یک از شبکه‌های تاپیا و تخفیفان برای بهره‌مندی از تخفیف یا قابلیت عودت وجه (Cash Back) در خریدهای حضوری بایستی از کارت‌خوان بانک پارسیان برای تسویه خرید خود اقدام کنند. دارندگان کارت بلوبانک برای دریافت بخشی از مبلغ خرید خود می‌بایست از طریق درگاه‌های بانک پاسارگاد موجود در شعب خانه سام فاکتور خود را پرداخت کنند. همچنین این ویژگی برای خریداران اینترنتی دارای کارت بلوبانک نیز فعال شده و در هنگام پرداخت نقدی از طریق درگاه بانک پاسارگاد، قابلیت کش‌بک (عودت وجه) بخشی از مبلغ خرید را به حساب مبدا بازمی‌گرداند.

لازم به توضیح است شرایط عضویت در هر یک از این شبکه‌ها متناسب با قوانین آن مجموعه متفاوت بوده و خانه سام دخالتی در روند عضویت و عودت وجه ندارد. علاوه بر این شرایط متنوعی برای خرید اعتباری لوازم خانه و آشپزخانه نیز در خانه سام به منظور سهولت بیشتر خریداران محترم فراهم شده که اطلاعات و شرایط آن در صفحه ویژه خرید اقساطی لوام خانه قابل مطالعه است.

خانه سام در حال حاضر با دارا بودن 6 شعبه در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز  امکان خرید آسان و بی‌واسطه لوازم خانگی و جهیزیه را با بهترین قیمت و کیفیت برای خریداران محترم فراهم کرده است. ارسال سریع و ایمن خریدهای غیرحضوری به سراسر کشور نیز از طریق سایت SAM-HOME.COM ممکن شده است تا خریداران لوازم خانه در دیگر شهرها از شرایط استثنایی خرید در خانه سام بهره‌مند شوند.

2 دیدگاه در “مبلغ خرید به حساب‌تان بازمی‌گردد!

  1. مریم سادات افخمی مصطفوی گفت:

    با سلام و احترام
    اگر ممکن است برای هر خرید اینترنتی یا حضوری نیز کد تخفیف قرار دهید. به مناسبت های ویژه تخفیف های ویژه بگذارید. با تشکر فراوان

    1. حتما، به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌ها و جشنواره‌هایی در شعب و سایت تعریف می‌شود که در سایت و سوشال مدیا اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *