راهنمای خرید

نگاهی کوتاه به تاریخچه پاشاباغچه Paşabahçe

از روزی 25هزار بطری شیشه‌ای تا شراکت با Arc:

در سال 1934 آتاتورک تصمیم گرفت تا اولین کارخانه تولید شیشه و بلور را در ترکیه افتتاح کند.یکسال بعد این کارخانه با عنوان “انجمن کارخانجات بطری و شیشه ترکیه بطور رسمی نامگذاری شد و روزانه 25 هزار بطری شیشه‌ای را به واسطه استخدام 400 پرسنل تولید میکرد.در همان سال نخست توانست با تولید بیش از 3000 تن محصول در سال، پاسخ‌گوی نیاز کل بازار کشور ترکیه در زمینه شیشه و بلور باشد.

طی سال‌های 1946 و 1948 دستگاه‌های تولید شیشه و بلور را از کشورهای بلژیک و چک وارد ترکیه کرد. تا بتواند از این طریق دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کند.

پس از23 سال از تاریخ تاسیس، بالاخره در سال 1957 پاشاباغچه اولین فروشگاه حضوری خود را در شهر بی‌اوغلو افتتاح نمود.

جالب است بدانید که در سال اولین صادرات خود را با ارسال سفارشی به ارزش 150هزار دلار به مقصد ایالات متحده آغاز نمود.

به منظور معرفی گسترده‌تر در بازار داخلی ترکیه و حتی بازارهای خارجی، در سال 1972 به واسطه نمایشگاه‌های فصلی مرتبط، توانست قدمی رو به جلو برداشته و در 8 نمایشگاه با غرفه‌هایی متمایز و طراحی قابل توجه شرکت کرد.

 

تا قبل از این عمدتا از دست در ساخت محصولات استفاده میشد اما در سال 1989 ماشین آلات اتوماتیک در خط تولید قرار گرفتند. و دو سال بعد، اولین مدل از سری لیوان‌های پایه بلند (گیلاس) توسط پاشاباغچه تولید شد.

در سال 2001 پاشاباغچه شروع به بازسازی مجدد شعب خود با تغییرات عمده در بخش بصری نمود و دو سال بعد از آن اولین سرمایه گذاری خارجی خود را انجام داد و یک کارخانه تولید کننده ظروف شیشه‌ای در روسیه را خرید.

در سال 2006، پاشاباغچه و شرکت Arc که شرکت مادر برندهای مطرحی نظیر پیرکس و لومینارک است؛ قرارداد مشارکت دو جانبه امضا کردند که طی آن بتوانند سهم بازار خود در آمریکای شمالی را گسترش داده و همچنین فعالیت دو جانبه و مشترکشان را در کشور چین افزایش دهند.

اگر گشت و گذاری در محصولات پاشاباغچه کنید. با برخی از آیتم‌ها مواجه می‌شوید که از نظر قیمتی در بازه بالاتری نسبت به سایر کالاهای این برند قرار دارند.

این دسته از محصولات پاشاباغچه سری U.D.E نام دارند که در سال 2014 اولین سری از این محصولات وارد بازار شدند. که از نظر طراحی، بسته بندی و حتی مواد اولیه تشکیل دهنده در رده بالاتری نسبت به سایر محصولات پاشاباغچه قرار دارند.

زیربرندهای پاشاباغچه

برخی از زیر مجموعه های برند پاشاباغچه نیز در بازار ایران بسیار مطرح‌اند که بورجام یکی از آن هاست.

برند بورجام یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ شیشه جام ترکیه است. این برند در کنار برندهای معروفی مانند پاشاباغچه و نود از مطرح ترین تولید کنندگان طروف مقاوم در برابر حرارت یا همان بروسیلیکات است. تنوع محصولات بورجام عمدتا در گروه کالایی لوازم آشپزی و ظروف مخصوص فر است.

تنوع محصولات پاشاباغچه

تقریبا میتوان گفت هر مدل از ظرف و ظروف شیشه‌ای که مد نظر دارید را پاشا باغچه تولید کرده است. از لیوان، نیم لیوان، لیوان پایه دار، تنگ و پارچ گرفته تا ست های پذیرایی مانند پیش دستی، کیک خوری، پیاله های آجیل.

یکی از نکات مثبت در این برند قیمت به نسبت مناسب آن است. البته که این روزها چیزی به عنوان کالای ارزان وجود ندارد. 🙂 اما در پاشاباغچه با توجه به هزینه‌ای که پرداخت میکنید. کالایی درخور و با کیفیت قابل قبول تهیه خواهید کرد.

ما سعی کردیم تا در خانه سام، بالاترین تنوع از مدل های مطرح برند پاشاباغچه را موجود کنیم و همواره سعی کرده‌ایم تا فاصله زمانی زیادی بین شارژ مجدد کالاها اتفاق نیفتد تا بتوانیم رضایت حداکثری شما را جلب کنیم.

 

پاشاباغچه در خانه سام

محصولات بورجام، پاشاباغچه و نود هم اکنون در شعب حضوری خانه سام و فروشگاه اینترنتی قابل دسترس است.

  • از طریق این لینک میتوانید تمام مدل‌ها را مشاهده و ثبت سفارش انجام دهید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *