رویدادها

خانه سام به شیراز رسید

خانه سام شیراز

نهمین شعبه خانه سام در بلوار ستارخان شیراز افتتاح شد.

این فروشگاه که در خیابان ستارخان در یکی از بهترین نقاط شهر زیبای شیراز با دسترسی عالی از نقاط مختلف شهر واقع شده، در فضایی مدرن و منحصربه‌فرد، امکان خرید مطمئن و آسان تمام لوازم خانه و آشپزخانه را برای ساکنان محترم شهر شیراز فراهم می‌کند. شعبه ستارخان خانه سام که پس از شعب هشتگانه در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان، نهمین شعبه حضوری خانه سام به شمار می‌رود همچون دیگر شعب، لوازم خانگی را در گروه‌های کالایی ظروف غذاخوری، کادویی و دکوری، لوازم آشپزی، کالای خواب و حمام و همچنین لوازم کودک و اسباب‌بازی در دسترس مراجعان محترم قرار داده است. این فروشگاه در مساحتی نزدیک به ۲۰۰۰ متر مربع و در سه طبقه به همراه پارکینگ اختصاصی براساس به‌روزترین استانداردهای فضاهای تجاری طراحی شده تا نهایت آرامش و لذت در خرید را برای مشتریان فراهم کند. همکاری با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی در گروه‌های کالایی متنوع و تامین کالا از تولیدکننده‌ها و تامین‌کننده‌های رسمی باعث شده است تا کالاهای اصل با بهترین قیمت و کیفیت به دست خریداران برسد.

خانه سام در طول حیات خود موفق شده است با گسترش شعب حضوری در بهترین نقاط شهرهای تهران، مشهد و اصفهان (و هم‌اکنون شهر شیراز) و همچنین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی SAM-HOME.COM با امکان ارسال سریع کالا به سراسر کشور، دسترسی یکجا به تمام لوازم خانه و آشپزخانه را با قیمت واقعی و اطمینان از سلامت و اصالت، برای تمام هم‌میهنان عزیز فراهم کند. استقبال خریداران گرامی از این سبک تازه و مدرن در خرده‌فروشی ملزومات خانه و آشپزخانه، نه تنها گسترش و افزایش شعب خانه سام در نقاط مختلف کشور را فراهم کرده که موجب همراهی و حمایت تولیدکنندگان کالاهای خانگی شده و رونق تولید و عرضه را در این بازار به ارمغان آورده است.

خانه سام شعبه ستارخان در بلوار ستارخان، روبه‌روی باغ عفیف‌آباد، نبش خیابان هشتم واقع شده و همچون دیگر شعب حضوری خانه سام در تمام روزهای هفته (حتی جمعه‌ها و روزهای تعطیل) از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب پذیرای مراجعان محترم است. خریداران گرامی جهت تماس مستقیم با این شعبه می‌توانند با تلفن‌های ۳۶۲۸۵۷۸۲ و ۳۶۲۸۵۷۸۳ تماس حاصل نمایند.
+ جهت مشاهده نشانی، تلفن تماس و ساعات کار شعب حضوری خانه سام به این صفحه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *