رویدادها

خرید لوازم خانه با اقساط 12 ماهه در خانه سام

اقساط لوازم خانه

امکان خرید اعتباری و اقساط لوازم خانه و آشپزخانه در خانه سام فراهم شد.

خریداران محترم می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب حضوری خانه سام در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان از مزایای خرید اعتباری لوازم خانگی (با اقساط حداکثر 12 ماهه) بهره‌مند شوند. در این شکل از خرید که با همکاری شبکه آسان خرید بانک تجارت فراهم شده است، مراجعان می‌توانند تمام ملزومات مورد نیاز خانه را به صورت اقساطی با استفاده از امکانات این شبکه خریداری کنند و به انتخاب خود هزینه را در مدت زمان مورد نظر پرداخت کنند. قسط‌های بازپرداخت از ۳ تا ۱۲ ماه به انتخاب خریدار قابل تعریف است.

لازم به توضیح است عضویت در شبکه آسان خرید صرفا با مراجعه به شعب بانک تجارت امکان‌پذیر بوده و خریداران می‌بایست پیش از مراجعه به شعب خانه سام، نسبت به عضویت و اخذ اعتبار از این شبکه اقدام کرده باشند. در شرایط عضویت این شبکه، سپرده‌گذاری در بانک تجارت و یا ارائه وثیقه‌های معتبر نظیر سند ملک، سهام، اوراق مشارکت و یا سفته و ضامن ذکر شده است که شرایط و ضوابط هر یک از طریق شعب بانک تجارت قابل استعلام بوده و خانه سام دخالت و اختیاری در این شرایط ندارد.

خانه سام در حال حاضر با دارا بودن ۹ شعبه حضوری و همچنین فروشگاه اینترنتی sam-home.com با امکان ارسال سریع به سراسر کشور، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانگی در سطح کشور به شمار می‌رود که تمام لوازم خانه و آشپزخانه و ملزومات جهیزیه را در گروه‌های کالایی ظروف غذاخوری، لوازم آشپزی، ظروف سرو و پذیرایی، کالای خواب و حمام، مبلمان و صندلی، لوازم خانگی برقی، اسباب‌بازی و لوازم کودک و همچنین کالاهای دکوری و تزیینی از برندهای معتبر داخلی و خارجی با قیمت واقعی عرضه می‌کند. خریداران محترم می‌توانند جهت اطلاع از نشانی و ساعت کار شعب حضوری خانه سام به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا به منظور خرید غیرحضوری و ثبت سفارش اینترنتی به سایت sam-home.com مراجعه کنند. همچنین کارشناسان فروش خانه سام در روزهای شنبه تا چهارشنبه (از ساعت 9 تا 17) از طریق تلفن 26702670-021 پاسخگوی سوالات خریداران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *