رویدادها

خانه سام – بوتیک در بلوار اندرزگو افتتاح شد

خانه سام - بوتیک اندرزگو

ششمین شعبه‌ی حضوری فروشگاه‌های خانه سام در بلوار اندرزگو تهران افتتاح شد.

این شعبه که به جهت کالاهای خاص و طراحی داخلی منحصربه‌فردش به نام «خانه سام – بوتیک» نام‌گذاری شده، یک فروشگاه جذاب با کالاهای متفاوت است که همچون دیگر شعب حضوری خانه سام، امکان خرید و انتخاب حضوری تمام کالاهای خانه را به مراجعان می‌دهد. در این بوتیک لوازم خانگی، کالاهای مختلف از برندهای معتبر داخلی و خارجی در گروه‌های کالایی لوازم آشپزی، کالاهای دکوراتیو و مبلمان، لوازم برقی، سرویس‌های پخت‌وپز، ابزار آشپزخانه، کالای خواب و حمام، شمع و خوشبوکننده‌های محیط، ظروف سرو و پذیرایی عرضه شده است. انواع محصولات خاص از برندهای WMF، تفال، بامبوم، بوش، ایکیا، زارا هوم، مادام کوکو، ایسیمو، ناخمن، بوهمیا و… در خانه سام – بوتیک در دسترس خریداران محترم است.

خانه سام – بوتیک در بلوار اندرزگو، بعد از خیابان سلیمی جنوبی، شماره‌ی ۵۲ واقع شده و همه روزه، حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها، از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر* در خدمت مراجعان محترم است. جهت تماس مستقیم با این فروشگاه نیز می‌توانید با شماره تلفن ۲۶۶۵۸۱۷۶ تماس حاصل نمایند.

* ساعت کاری شعب ممکن است تغییر کند. خواهشمند است پیش از مراجعه، ساعت کاری دقیق را در صفحه‌ی ساعت کاری شعب خانه سام مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *