رویدادها

جشنواره نوروزی خرید لوازم خانگی در خانه سام

جشنواره نوروزی خانه سام

جشنواره نوروزی خانه سام با تخفیف ویژه برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه با عنوان «تازه به تازه، نو به نو» شروع شد.

در این جشنواره که به‌طور همزمان در تمام 6 شعبه حضوری خانه سام در تهران، اصفهان، شیراز آغاز شده است، خریداران محترم می‌توانند لوازم منتخب و سبدهای تخفیفی را با قیمت استثنایی خریداری کنند. میزان تخفیف‌های اعمال شده با توجه به نوع و برند کالاها متغیر است و امکان بهره‌مندی از این فرصت فروش برای خریداران در دیگر شهرها نیز از طریق فروشگاه اینترنتی SAM-HOME.COM فراهم شده است. این جشنواره که به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ آغاز شده است با توجه به موجودی اقلام تخفیف‌دار و استقبال خریداران ممکن است قبل از زمان پیش‌بینی‌شده و بدون اعلام قبلی به اتمام برسد.

+ مشاهده کالاها و خرید در جشنواره نوروزی

لازم به توضیح است خانه سام در حال حاضر با دارا بودن شش شعبه فعال در شهر تهران (پاسداران، قلهک، صادقیه و تهرانپارس)، یک شعبه در اصفهان، یک شعبه در شهر شیراز (بلوار ستارخان)  بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانگی در سطح کشور به شمار می‌رود که امکان خرید تمام لوازم خانه و اقلام جهیزیه را با قیمت واقعی از برندهای معتبر داخلی و خارجی فراهم کرده است. انواع کالاهای مورد نیاز در خانه در گروه‌های ظروف غذاخوری، لوازم آشپزی، ظروف سرو و پذیرایی، میز و صندلی، مبل و کاناپه، کالای خواب و حمام، ظروف دکوری و تزیینی، لوازم برقی بزرگ و کوچک و همچنین اسباب‌بازی و لوازم کودک در خانه سام قابل خریداری است. امکان خرید غیرحضوری در سراسر کشور نیز از طریق فروشگاه اینترنتی خانه سام فراهم شده است و خریداران می‌توانند علاوه بر تخفیف‌های اعمال شده بر لوازم مورد نیازشان، از امکان ارسال رایگان و فوری پیش‌بینی شده در سایت بهره‌مند شود. شرایط تحویل و ارسال کالا در این صفحه قابل مطالعه است.

علاقمندان به بهره‌مندی از شرایط جشنواره نوروزی خرید لوازم خانگی می‌توانند به شعب ذکر شده در صفحه نشانی شعب خانه سام مراجعه کنند. همچنین کارشناسان فروش خانه سام نیز از طریق تلفن 26702670-021 در روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه / از ساعت 9 تا 17) پاسخگوی سوالات خریداران بوده و می‌توانند خریدهای آنها را به‌صورت تلفنی ثبت سفارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *