رویدادها

فروش اینترنتی تلویزیون سام الکترونیک

خرید تلویزیون سام

مدل‌های جدید تلویزیون سام الکترونیک برای اولین بار در فروشگاه اینترنتی خانه سام عرضه شد.

این گروه از محصولات سام که برای نخستین بار به بازار عرضه می‌شود شامل انواع تلویزیون‌های ۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ و ۵۰ اینچ بوده که با مشخصات و ویژگی‌های فنی متفاوت، با برخورداری از تکنولوژی روز و ضمانت ۲۴ ماهه سام سرویس به تولید رسیده است. پیشینه روشن و درخشان سام الکترونیک به همراهی تجربه طولانی سام سرویس در ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات سامسونگ در ایران باعث شده تا نخستین سری از تلویزیون‌های سام یکی از مهم‌ترین محصولات گروه کالاهای صوتی و تصویری در بازار لوازم خانگی ایران باشد.

در این سری از مدل‌های جدید تلویزیون سام الکترونیک، مدل T4100 با صفحه نمایش ۳۲ اینچ و کیفیت نمایش HD، مدل T5100 با نمایشگری ۴۳ اینچی و کیفیت نمایش Full HD با قدرت نمایش ۲ میلیون پیکسل و مدل T5500 با صفحه نمایش ۵۰ اینچ و سیستم عامل اندروید قابل اتصال به اینترنت عرضه شده که تمامی این مدل‌ها در فروشگاه اینترنتی خانه سام قابل خریداری‌ست. لازم به توضیح است برای اولین بار در بازار لوازم خانگی، تلویزیون‌های سام با ۶ ماه ضمانت تعویض دستگاه عرضه می‌شوند که مطابق با شرایط و ضوابط ذکر شده، این اطمینان خاطر را در خریداران پدید می‌آورد که کالای مورد نظرشان به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار است.

خریداران محترم می‌توانند جهت مشاهده مدل‌های مختلف تلویزیون سام الکترونیک و خرید اینترنتی در سراسر کشور به این صفحه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با تلفن ۲۶۷۰۲۶۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *