رویدادها

فرصت طلایی خرید از خانه سام

فرصت طلایی خرید از خانه سام

جشنواره‌ی نوروزی خانه سام و فرصت طلایی خرید از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ به‌طور همزمان در شعب حضوری و فروشگاه اینترنتی sam-home.com آغاز شد.

در این دوره از جشنواره که به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ آغاز شده و برای مدت محدود ادامه دارد، خریداران محترم در هنگام خرید براساس مبلغ نهایی خریدِ خود، فرصت طلایی خرید و شرکت در قرعه‌کشی بزرگ جوایز خانه سام را دریافت خواهند کرد. برای شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز این دوره، خریداران محترم می‌بایست پس از نهایی شدن خرید و ثبت فاکتور، به ازای هر ۲۵۰ هزار تومان یک کارت قرعه‌کشی از صندوق تحویل گرفته و پس از ورود مشخصات منطبق با اطلاعات فاکتور، آن را درون صندوق مربوطه بیاندازند. در خریدهای اینترنتی، کارت قرعه‌کشی منطبق با اطلاعات درج شده در سایت تکمیل شده و در قرعه‌کشی جوایز بزرگ خانه سام شرکت داده خواهد شد. همچنین الزامی‌ست برگه‌ی مربوط به خریدار تا زمان قرعه‌کشی نزد خریدار محترم باقی بماند تا در صورت برنده شدن، پس از تطبیق شماره سریال و مشخصات درج شده در کارت، هدیه به ایشان تقدیم شود.

لازم به توضیح است در صورت باطل شدن فاکتور پس از خرید به هر دلیل یا مرجوع شدن کالا در شرایط خاص، کارت قرعه‌کشی مربوط به آن خرید باطل شده و حتی در صورت برنده شدن نیز امکان اهدای هدایا وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر الزامی‌ست خریداران محترم در هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی در کارت قرعه‌کشی نهایت دقت را بفرمایند تا مغایرتی میان اطلاعات کارت و مشخصات فاکتور وجود نداشته باشد. بدیهی‌ست مغایرت اطلاعات موجب مخدوش شدن کارت و خروج آن از قرعه‌کشی می‌شود. بدیهی‌ست شرط شرکت در قرعه‌کشی بزرگ خانه سام تکمیل کارت قرعه‌کشی و قرار دادن درون صندوق مربوطه است.

خریداران محترم می‌توانند جهت خرید تمام لوازم خانه به شکل حضوری به شعب خانه سام در تهران، مشهد و اصفهان مراجعه کرده و به منظور خرید غیرحضوری با امکان ارسال به سراسر کشور به فروشگاه اینترنتی sam-home.com مراجعه فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *