رویدادها

تخفیف ویژه پنجمین سالگرد گشایش خانه سام

تخفیف ویژه پنجمین سالگرد گشایش خانه سام

خریداران حضوری خانه سام می‌توانند از یازدهم اردیبهشت ماه 1402 برای مدت بسیار محدود از تخفیف ویژه پنجمین سالگرد گشایش خانه سام بهره‌مند شوند.

در این فرصت ویژه که به‌طور همزمان در تمام 6شعبه حضوری خانه سام در تهران، اصفهان و شیراز آغاز شده است، خریداران محترم می‌توانند در صورتی که اقلام موردنظرشان برای خرید ۱۰ قلم یا بیشتر باشد، از تخفیف اختصاصی در هنگام خرید بهره‌مند شوند. محدودیتی برای نوع و تعداد اقلام انتخابی وجود ندارد، اما الزامی‌ست ۱۰ قلم کالای متفاوت در سبد خرید انتخاب شده باشد. لازم به توضیح است این فرصت صرفا محدود به خریداران حضوری در شعب بوده و شامل خریدهای اینترنتی و غیرحضوری نمی‌شود. همچنین خریداران محترم توجه داشته باشند این فرصت ویژه محدود بوده و ممکن است بدون اطلاع‌رسانی قبلی به پایان برسد و یا شرایط آن تغییر کند.

نخستین شعبه خانه سام در ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ در خیابان پاسداران تهران در فضایی وسیع و مدرن گشایش یافت. رعایت استانداردهای روز صنعت خرده‌فروشی و در نظر گرفتن آسایش و سهولت خریداران در هنگام انتخاب لوازم خانه و آشپزخانه در کنار گردآوری بهترین و معتبرترین برندهای بازار لوازم خانه و آشپزخانه با قیمت واقعی، موجب شد تا خانه سام در مدت کوتاهی بدل به نامی شناخته‌شده و قابل اعتماد در این صنعت شود. استقبال شایان توجه خریداران از یک سو و اعتماد و همراهی تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی گسترش شعب خانه سام را ممکن ساخت تا در مدت کوتاهی امکان خدمات‌رسانی حضوری به هموطنان محترم علاوه بر شهر تهران، در شهرهای اصفهان، شیراز میسر شود. همچنین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خانه سام امکان خرید مطمئن لوازم خانه و جهیزیه را با بهترین قیمت و ارسال سریع در سراسر کشور فراهم ساخته است.

خریداران محترم به منظور بهره‌مندی از شرایط جشنواره فروش سالگرد گشایش خانه سام می‌توانند به شعب ذکر شده در صفحه نشانی شعب خانه سام مراجعه کنند. همچنین کارشناسان فروش خانه سام نیز از طریق تلفن 26702670-021 در روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه / از ساعت 9 تا 17) پاسخگوی سوالات خریداران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *