راهنمای خرید

معرفی برند گلدکیش

معرفی برند گلدکیش:

از گذشته تا به اکنون، برخی از افراد برای دکوراسیون خانه یا محل کار، از ظروف دکوری با متریال‌های گوناگون استفاده میکنند. دکوراسیون را میتوان ایجاد فضای خاص با کمک اشیاء و لوازم لوکس که هماهنگی چشمگیری داشته باشند تعریف کرد. کاربرد ظروف دکوری، تنها برای تزئین نیست و میتوان از آن‌ها در مواقع خاص مانند مهمانی‌ها و… استفاده کرد.

گلدکیش نماینده انحصاری برخی از تولیدکنندگان مطرح ایتالیا، ترکیه، چین، تایلند و هند بوده و هم اکنون در راستای حمایت از اقتصاد داخلی و تولید ملی اقدام به تولید بسیاری از محصولات با کیفیت بی رقیب، دارای استانداردهای جهانی، داخل ایران نموده است تا سهم بسزایی زیبایی در منزل و محل کارتان داشته باشد.اگر شما هم قصد خرید محصولی از گلدکیش را دارید و یا در خانه از آن استفاده می‌کنید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گلدکیش داشته باشید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

گلدکیش ساخت کدام کشور است؟
محصولات این برند ساخت کشور ایران است که برای زیباتربودن ظاهر محصولات، کیفیت بالا، تامین مواداولیه و تولید کالا از کمک متخصصان و شرکت‌های خارجی بهره‌مند شده‌است.

گلدکیش چه محصولاتی دارد؟
گلدکیش محصولات خود را به چند کالکشن تقسیم کرده است که در این مقاله به محبوب‌‌ترین آن‌ها می پردازیم:

کالکشن سرامیکی نوبل: این سری از محصولات گلدکیش، در مقایسه با سری دیگر شامل تنوع بیشتری در ظروف پذیرایی میباشد. علاوه بر ظروف پذیرایی اصلی مانند شیرینی‌خوری و شکلات‌خوری، دارای فنجان و نعلبکی، بستنی خوری و… میباشد و جنس این کالکشن از سرامیک می‌باشد.

کالکشن گلدن برد: این مجموعه شامل تنوع بالایی از ست اردوخوری، ست پیاله و پیش‌دستی، میوه‌‌خوری‌، سینی پذیرایی و… است که تلفیقی از چوب و برنج می باشد.چوب به کاررفته در محصولات گلدن برد چوب مرغوب بلک‌وود آفریقایی است که نوعی چوب وارداتی و ضدآب است؛قابل شستشو است به این شرط که بعد از آن با دستمال حتما خشک شود.

کالکشن ظروف‌برنجی: درخشش خیرکننده در این کالکشن وجود دارد که علت آن استفاده از متریال وارداتی هندی است. برنج آلیاژی از مس و روی است به همین دلیل علاوه بر رنگ زیبا مقاومت بالایی مقابل اکسایش و تغییر رنگ دارد.

کالکشن لاولی‌برد: محصولات این دسته به گلدن‌برد شباهت دارند،با این تفاوت که به‌جای چوب از کریستال طرح ترک استفاده شده است. پایه و تزیینات روی ظرف برنجی است و بدنه اصلی کریستال است. نکته منحصر به فرد در این ظروف، خاص بودن طرح بدنه آنهاست.

 

 

 

 

 

کلام آخر:
در سایت خانه‌‌سام و فروشگاه‌های حضوری تمام محمصولات برند گلدکیش موجود می‌باشد که هم روش قسطی (اسنپ‌پی،تارا،بلوبانک،ایران‌کارت) و نقدی قابل خریداری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *