رویدادها

خانه بازی کودک سام کیدز افتتاح شد

خانه بازی کودک سام کیدز در طبقه‌ی سوم خانه سام پاسداران افتتاح شد.

این مرکز تفریحی و سرگرمی با گردآوری انواع بازی‌ها و فراهم کردن فضای وسیع و هیجان‌انگیز، به‌شکل ویژه به تمام کودکان ۲ تا ۸ ساله اختصاص یافته تا تمام اعضای خانواده از حضور در مجتمع سام پاسداران لذت ببرند. طراحی منحصربه‌فرد، استفاده از رنگ‌های شاد و مهیج، فراهم کردن محبوب‌ترین بازی‌های فردی و گروهی در کنار اسبا‌ب‌بازی‌های مدرن و جذاب باعث شده تا لذت حضور در سام کیدز متفاوت از هر تجربه‌ی دیگری باشد. استخر توپ، زمین شن بازی، بارفیکس و طناب، صخره‌نوردی، سرزمین مشاغل، اعصاب‌سنج و ماشین‌بازی، بازی‌های تعادلی و حرکتی، خانه‌بازی و فضای محصور و ایمن برای خردسالان بخشی از امکانات پیش‌بینی شده در خانه بازی کودک سام کیدز است.

فراهم کردن یک سالن مجزا و اختصاصی برای برگزاری جشن‌های تولد و دیگر مراسم در سام کیدز، علاوه بر امکان میزبانی در بهترین شرایط، موجب رعایت بیشتر بهداشت و شرایط ایمنی برای مهمانان و کودکان شده است. همچنین امکان هماهنگی برای استفاده گروهی و حضور مهد کودک‌ها در سام کیدز نیز پیش‌بینی شده است که اطلاعات بیشتر و شیوه هماهنگی از طریق تلفن ۲۲۷۹۸۴۲۷ در دسترس متقاضیان محترم قرار خواهد گرفت. علاوه بر این کلاس‌های آموزشی، ورکشاپ‌های مادر و کودک، جشن‌های مناسبتی و دوره‌های آموزشی برای کودکان نیز ذر سام کیدز برنامه‌ریزی شده که اطلاعات آن و روش‌های ثبت‌نام از طریق صفحه اینستاگرام سام کیدز به نشانی samkidshome اطلاع‌رسانی می‌شود.

خانه بازی سام کیدز در طبقه سوم خانه سام پاسداران، به نشانی خیابان پاسداران، نبش بوستان پنجم واقع شده و مراجعان محترم می‌توانند همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب با رزرو قبلی از خدمات آن برخوردار شوند. امکان حضور هر یک از والدین (پدر یا مادر) در زمین بازی به همراه کودک، اختصاص مربی VIP با هماهنگی قبلی برای کودکان و استفاده از کافه و فودهال سام برخی دیگر از امکاناتی‌ست که در سام کیدز در اختیار خانواده قرار گرفته است.

شماره واتس‌اپ برای رزرو سام کیدز: ۰۹۲۱۷۹۷۵۶۲۰

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام samkidshome مراجعه کرده و یا در ساعت کار سام کیدز با شماره تلفن ۲۲۷۹۸۴۲۷ تماس حاصل نمایید. لازم به توضیح است رزرو پذیرش صرفا از طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۲۱۷۹۷۵۶۲۰ صورت می‌پذیرد.