رویدادها

اعتبار خرید هدیه روز دختر

هدیه روز دختر

با خرید از هر یک از شعب حضوری یا فروشگاه اینترنتی خانه سام اعتبار خرید هدیه روز دختر دریافت کنید.

از امروز (یکشنبه، ۸ خردادماه ۱۴۰۱) به مدت یک هفته فرصت دارید تا با خرید از خانه سام، اعتبار خرید برای هدیه روز دختر دریافت کنید. در این جشنواره که به مدت یک هفته و بدون امکان تمدید به‌طور همزمان در هر هشت شعبه‌ی حضوری خانه سام برگزار می‌شود، خریداران محترم با توجه به میزان خریدشان از اعتبار ویژه برای خرید هدیه به مناسبت روز دختر برخوردار می‌شوند. این اعتبار که به‌صورت تخفیف بر روی فاکتور خریداران اعمال می‌شود صرفا برای خرید کالای دوم محاسبه شده و امکان استفاده در آینده و حفظ اعتبار آن وجود ندارد.
همچنین خریداران غیرحضوری از طریق سایت خانه سام و یا صفحه اینستاگرام و شماره تلفن 09333677835 در واتس‌اپ نیز پس از نهایی شدن و تسویه فاکتور، کد تخفیف اختصاصی یکبار مصرف دریافت خواهند کرد.

لازم به توضیح است خانه سام به‌عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانه و آشپزخانه در حال حاضر با هشت شعبه در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان در خدمت خریداران محترم بوده و تمامی ملزومات مورد نیاز خانه را در گروه‌های کالایی لوازم برقی، ظروف غذاخوری، کادویی و دکوری، حمام و خواب، لوازم آشپزی و لوازم کودک و اسباب‌بازی عرضه می‌کند. امکان خرید غیرحضوری در سراسر کشور و ارسال ایمن و سریع از طریق سایت sam-home.com نیز فراهم شده است و کارشناسان فروش خانه سام از طریق تلفن 26702670-021 در روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه – از ساعت ۹ تا ۱۷) پاسخگوی سوالات خریداران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *