رویدادها

خرید اقساطی ( اسنپ‌پی) در خانه سام

خرید اسنپ پی در فروشگاه حضوری آغاز شد.

امکان خرید اعتباری تمام لوازم خانه و آشپزخانه به صورت قسطی بدون نیاز به ضامن در فروشگاه اینترنتی خانه سام  و شعب حضوری فراهم شد.

در این شیوه تازه خرید که با همکاری اسنپ‌پی در خانه سام ممکن شده است، خریداران محترم می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب ،طی چهار ماه براساس ساز و کار تعریف شده در این سامانه، بدون پرداخت هیچ‌گونه سود به تعهدات خود عمل کنند. لازم به توضیح است سرویس اعتباری اسنپ‌پی، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینه‌ها بدون داشتن موجودی است. با فعال‌ کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به کاربر تعلق می‌گیرد که می‌تواند از اعتبار خود برای پرداخت خریدهای خود بدون داشتن موجودی استفاده کند.

علاقمندان به بهره‌مندی از شرایط فروش ویژه لوازم خانگی و خرید اقساطی می‌توانند به شعب ذکر شده در صفحه نشانی شعب خانه سام مراجعه کنند. خواهشمند است پیش از مراجعه حتما به ساعت کاری و زمان فعالیت فروشگاه دقت فرمایند. همچنین کارشناسان فروش خانه سام نیز از طریق تلفن 26702670-021 در روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه / از ساعت 9 تا 17) پاسخگوی سوالات خریداران بوده و می‌توانند خریدهای آنها را به‌صورت تلفنی ثبت سفارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *